Jacqueline - Reisverslag uit Mindelo, Kaap Verdië van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu Jacqueline - Reisverslag uit Mindelo, Kaap Verdië van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

Jacqueline

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

17 September 2014 | Kaap Verdië, Mindelo

Het is nu twee weken geleden dat ik mijn Jacqueline begraven heb. Jullie vele, vele lieve en mooie reacties sterken mij in de gedachte dat er een mooie en krachtige vrouw is heengegaan, een vrouw waarmee ik vierenveertig jaar (veel te kort) het leven heb mogen delen.

Het zal me niet lukken om jullie allemaal in korte tijd persoonlijk te bedanken voor jullie lieve woorden. Het beste dat ik te bieden heb is een foto van Jacqueline. Deze foto toont haar zoals ze in mijn gedachte verder leeft...

Roel.

  • 17 September 2014 - 23:17

    Ro.:

    Ik weet zeker dat er in jouw gedachten nog miljoenen vergelijkbare foto's zijn.

  • 18 September 2014 - 06:52

    Ron:

    Roel,
    Fijn dat alle reacties jou tot steun zijn en jou sterken in je gevoel voor Jaqueline.
    Ook voor de komende periode wens ik je alle sterkte en leef met je mee.
    Take care!!
    gr. Ron

  • 18 September 2014 - 09:38

    Maarc En Inga:

    Ron , Bedankt
    mooie foto en nog veel sterkte

    groeten Inga

  • 18 September 2014 - 11:20

    Ad En Cora Theuns:

    Roel, gecondoleerd met 't verlies van je vrouw en maatje.
    Wij wensen je heel veel sterkte de komende tijd.

    Liefs,
    Ad en Cora Theuns

  • 24 September 2014 - 20:22

    Henriette:

    Hallo Roel,

    Gecondoleerd, ook voor Roland en zijn familie.
    Fijn dat je het bericht.
    Ook hier komen veel mooie herinneringen en fijne momenten in mijn gedachten.
    Ik heb veel geleerd van Jacqueline en jou.

    Je zult haar heeel erg missen,ongetwijfeld.
    Ze was uniek en in mijn hart altijd een goede vriendin gebleven.

    Het beste Roel, je bent in mijn gedachten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kaap Verdië, Mindelo

Mijn eerste reis

Waarheen? Hoe lang? We weten het niet.

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2021

Avondklok?

31 December 2020

2020

07 December 2020

Zou het...?

23 December 2016

japc

22 December 2016

2017
Roel en Jacqueline

alsmaar op reis...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 2994
Totaal aantal bezoekers 406449

Voorgaande reizen:

31 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: