ongelukje - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu ongelukje - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

ongelukje

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

15 Januari 2010 | Griekenland, Athene

Vandaag gebeurde er iets vervelends. James rende enthousiast achter een zwerfhondje aan en stak daarbij de weg over. Hij werd aangereden door een amateur-coureur en rende schreeuwend weg. We vonden hem terug aan de waterkant in het park en hij was duidelijk in een ''shock''. Aan boord hebben we hem een pijnstiller gegeven en heeft hij een uur liggenm shaken onder een warme wollen trui. Daarna had Mr. Stupido reuzehonger! Het shaken stopte, hij vrat een reuzeportie voer en speelde daarna met Raki. Het lijkt erop dat hij (en wij) met de schrik zijn vrijgekomen. De bestuurder is niet gestopt, hopelijk is zijn volgende aanrijding met een betonnen muur! Hoe James er tegenwoordig uitziet? Look the picture...

• 15 Januari 2010 - 23:36

René En Anita:

Ja, het is toch wat met al de wegpiraten hé....
    Maar kennelijk is tie uit hetzelfde hout gesneden als jullie. Onverwoestbaar!

• 16 Januari 2010 - 08:12

Ron:

Aai, das idd ff schrikken!
    Gelukkig is de schade erg beperkt!
    Mijn verwantschap met motorrijders biedt nog enige clementie met de coureur maar toch............dit doet het imago geen goed;-)
    Potje schaken?;-)

Take care!

• 16 Januari 2010 - 10:02

Sjany V Eeren:

Oh wat vreselijk voor die arme James! Gelukkig kon je wat voor hem doen en gaat het nu beter. Wat n leuke hond om te zien! Op ons asiel hebben in 2006 17 vrijwilligsters t diploma dieren EHBO gehaald, a.s. februari moeten we naar de opfriscursus.. ik ook. Hoop het nooit nodig te hebben, maar je ziet t..

• 16 Januari 2010 - 18:40

R&N&N:

Tjemig wat is'ie al groot!

• 19 Januari 2010 - 14:50

Au3:

Tis enige tijd geleden, maar wat een lekker groot,knuffeldier hebben jullie zeg!

greetzzz