...druk, druk... - Reisverslag uit Premià de Mar, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu ...druk, druk... - Reisverslag uit Premià de Mar, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

...druk, druk...

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

09 Januari 2011 | Spanje, Premià de Mar

Gisteren zijn we weer een dagje met de trein naar Barcelona geweest. We hebben door het gezellige centrum gezworven. Toen we op een stoepje even een broodje kip gingen eten was er ineens een dronken voorbijganger die zich aan ons wilde opdringen. Dat vond James niet goed ("van mijn kip blijf je af") en hij beet die sufferd flink in zijn arm. Een Pakistaanse man die alles gevolgd had kwam ons complimenteren met zo'n hond. De dronkelap maakte vervolgens nog wat karatebewegingen maar bleef wel op eerbiedige afstand.

's-Avonds kwam Jose met zijn drie kinderen nog een tijdje aan boord. Op de foto zie je dat de kinderen zich al best thuisvoelen op een boot.

Vandaag hebben we een rustige dag op de haven gehad en morgen gaan we weer een beetje proviand aanvullen.

Roel en Jacqueline.

• 09 Januari 2011 - 07:02

Ron:

He jullie!
    Die kinderen zijn door jullie eerst enorm afgemat zo te zien......of hebben meegedronken met jullie huis/kajuitwijn?
    Of is Soberano een ander goedje?

Hier verder alles wel en daar ook, zo te zien!
    Hond bijt man ipv andersom;-)

take care!

• 09 Januari 2011 - 08:38

Marc En Inga:

Eindelijk even tijd
    Ik zie dat jullie je niet vervelen
    Marc komt de 15de weer even naar Premia voor een weekje in februari is het aan mijn toer om weer even op de boot te zijn.hoop jullie dan nog te zien.
    groetjes de Belgische buren van de overkant

• 11 Januari 2011 - 00:26

Japc:

wat drank allemaalniet kan doen, het nieuwe jaar is weer begonnen, nieuwe regels, nieuwe namen, nieuwe chefs enz, de buurtagenten gaan weer gewoon door en slaan nieuwe wegen in, take care........