mijlen maken - Reisverslag uit Castellón de la Plana, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu mijlen maken - Reisverslag uit Castellón de la Plana, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

mijlen maken

Door: Roel en Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

03 April 2011 | Spanje, Castellón de la Plana

Ons laatste bericht is niet goed doorgekomen, jammer.

We hebben aan de motor gesleuteld in St. Carles de la Rapita en het koelsysteem lijkt nu weer in orde. We zijn in kleine stapjes naar het zuiden gevaren en liggen nu in Castellon de la Plana in de provincie Valencia (van de sinaasappels). Morgen vertrekken we want er wordt voor de komende dagen een goede wind verwacht, we gaan mijlen maken. Terug naar de zuidkust van Spanje waar we vier jaar geleden ook waren, nostalgie dus. Er is intussen veel veranderd. Toen hadden we twee ratjes aan boord, nu twee hondjes. Toen gingen we voor het eerst op weg naar de Arabische landen, nu gaan we er vandaan en is het daar onrustig. De wereld draait door. We voelen, speciaal in deze tijd, heel erg mee met de ouders van de twee scouts van vijftien jaar oud die door een auto zijn doodgereden.er zijn geen woorden voor!

Ondertussen genieten we nog iedere dag van onze reis en van het vrije leven dat we lijden. We hebben via Skype nog veel contact met Pierre en Marie-France in Brazilie en met Ole in Alanya. Op Hyves kijken we iedere dag naar de filmpjes en fotoos van onze kleindochter Nora. Het wordt al echt een dametje en we hopen haar over niet al te lange tijd weer eens te kunnen knuffelen. Maar we zijn nu eenmaal "Opa en Oma Boot" en willen ook eigenlijk niet anders.

Zo, genoeg bespiegelingen voor nu. Maar eens kijken waar vandaan we ons volgende berichtje weer kunnen versturen....

Roel en Jacqueline.

• 03 April 2011 - 16:40

Ad&Andrea:

Hallo reizigers.
    Altijd weer leuk wat van jullie te lezen. Ik sprak onlangs weer eens een oud collega die naar jullie belevenissen vroeg. Ik begrijp wel dat het nieuws rond de scouting kinderen juist deze dagen extra hard aankomt bij jullie...
    Ben wel blij dat het jullie verder goed vergaat en dat je er voor gekozen hebt het onrustige deel van de wereld maar even niet te bezoeken. Hou vol het goede leven, ook wij kijken al weer uit naar een paar weken zomervakantie.
    Hartelijke groeten uit Oud-Beijerland.

Gr. Ad, Andrea & kids

• 03 April 2011 - 20:06

Ron:

He jullie.......!!
    Zat van de week te denken dat ik al even niets gelezen had van jullie.
    Het wereldnieuws ontgaat jullie niet. Voor ons hier is het nieuws van ver weg maar jullie hebben daar mee te maken in het bepalen van je keuze. Hoezo dichtbij.
    Verder hier werk en studie dat elkaar gretig afwisselt en beetje vooruit dromen mbt wat, waar en hoe vd zomer. Ik denk motor;-)
    Voor nu, take en goede trip naar het zuiden.

• 07 April 2011 - 17:51

Xandra En Philip:

Hi jullie daaro.
    Wij xijn ondertussen ook alweer op de boot, morgen weer het water in.
    Nog steeds heerlijk in griekenland,
    Knuffel van ons.