Lekker ding.... - Reisverslag uit Portimão, Portugal van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu Lekker ding.... - Reisverslag uit Portimão, Portugal van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

Lekker ding....

Door: Roel en Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

30 Juli 2011 | Portugal, Portimão

Toen ik haar 45 jaar geleden voor het eerst zag wist ik dat ZIJ het was! En nu vind ik haar nog steeds mijn "lekker ding". Brrr....best vrouwonvriendelijk.

Morgen wordt ze zestig.
We gaan dat vieren!

Roel.

• 30 Juli 2011 - 15:34

Ron:

He jullie!!
    Bijzonder vrouw-onvriendelijk maar denk zomaar dat dit uit jouw mond geen punt is;-)
    Ik wens jullie een hele leuke dag morgen, wat jullie ook wel/niet gaan doen en neem er vooral een drankje op.

Jacq, op voorhand vast van harte gelukgewenst.....en alle goeds!!
    Dikke X
    Ron

• 30 Juli 2011 - 17:28

Karel En Jelta:

Goh, Jacqueline...je kijkt een beetje somber! 60 is nog PIEPJONG hoor!
    Wij zijn inmiddels beiden 66 en we kunnen je verzekeren: HET VALT MEE!
    Elke dag is er één en elke dag is het fijn om dit weer mee te mogen maken!
    PROFICIAT EN NOG VELE JAREN!
    Karel en Jelta

• 31 Juli 2011 - 07:50

Gelukkige Verjaardag:

geniet van je verjaardag Jacqueline xxx

• 31 Juli 2011 - 07:51

Nog Even Onze Naam:

Marc en Inga

• 31 Juli 2011 - 17:28

Edwin En Co:

Ook van onze kant, van harte gefeliciteerd en nog vele jaren!!

• 31 Juli 2011 - 20:21

Dineke:

Hé lieverd, gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een fijne dag van, ik proost morgen avond in gedachten met je. André en Dineke

• 01 Augustus 2011 - 06:09

Robbie & Dreetje:

Jacqueline, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een dagje te laat maar we komen net terug van twee weekjes zeilen door zeeland. Dikke kussen van Robbie & Dreetje

• 02 Augustus 2011 - 08:16

Ad&Andrea:

Hoi daar op die boot. Net terug van onze eigen vakantie (3 1/2 week zonnig Kroatië) en nog een beetje moeite om het "normale" ritme weer op te pakken hebben we jullie verslagen maar weer eens doorgelezen. Fijn dat het jullie nog steeds goed gaat. Jacqueline nog van harte met je verjaardag en vooral met het goede bericht over je gezondheid. Hou vol dat goede leven zouden we zeggen en we blijven jullie volgen. Groeten uit Oud-Beijerland.