HAHAHAHA... - Reisverslag uit Maó, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu HAHAHAHA... - Reisverslag uit Maó, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

HAHAHAHA...

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

07 November 2010 | Spanje, Maó

Natuurlijk hebben we een ander plekkie gevonden, met water,stroom en gratis Internet. En we mogen hier voorlopig een dag of vijf blijven liggen. Maar eens kijken of "Bubble Gum" hier morgen weer opduikt.

• 07 November 2010 - 20:02

Japc:

nu eindelijk weer een berichtje van ons. we moesten van Anouk horen hoe het jullie verging. Hier druk maar goed. hopen de komende tijd meer online te zijn en een gesprek te voeren. voor nu geniet van het weer , de tapas en elkaar, caat peter judith en anouk

• 07 November 2010 - 22:47

Ron:

He jullie!!
    Mooi verhaal weer.....maar onder de pannen voor de komende dagen dus.
    Tapas altijd fijn alhoewel ik daar ook alleen maar voor de straat hoef over te steken......maar okay, tis toch anders;-)
    Hier verder weinig nieuws. Werken, studie en sporten en af en toe hapje/drankje met wat mensen.....kan rotter hoor;-)
    Take care!

• 08 November 2010 - 07:32

R&N&N:

Heb toevallig vorige week nog een tapas-kookboek aangeschaft... Groetjes uit een fris Holland.

• 08 November 2010 - 16:30

Karel+ Jelta Grollé:

Net als met Abraham en de Mosterd: jullie weten nu tenminste waar de mayonaise (Sauce de Mahon!)vandaan komt :-)
    Wie weet het helpt het bij het vinden van een ligplaats voor ná die 5 dagen!