Pakket!!! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu Pakket!!! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

Pakket!!!

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

14 Januari 2010 | Griekenland, Athene

Vandaag eindelijk eens geen souvlaki of gyros, we kregen van zeilvrienden Philip en Xandra uit Vlissingen een pakket toegestuurd met zuurkool, rookworst, zware shag, sambal, een heleboel drop, het kan niet op! Echt genieten, hartje winter in Argostoli en dan gewoon een pan zuurkool met rookworst! Heel erg bedankt. We mailen....

• 14 Januari 2010 - 21:56

Sjany & Chris, O'plt:

Eet smakeijk! Knap hoor dat je levensmiddelen de landsgrenzen binnen krijgt. Op Schiphol mag je geen flesje water meenemen.. en voor straks: in Nieuw-Zeeland geen vlees, honing, ei, fruit, enz. op de boot. Australie idem; de douane rukt al je kastdeurtjes open. Succes Roel en Jacqueline

• 15 Januari 2010 - 07:51

R&N&N:

Dat lijkt me een koddig gezicht, "Zuurkool in Argostoli". Wel een goede boektitel.

• 15 Januari 2010 - 12:17

Ron:

Eet er lekker van......en idd een mooie boektitel, zoals ik net las.
    En gelukkig ook shag, voor tijdens het koken, na het eten, bij de koffie, bij de borrel.........en zo;-)
    Zat nog even terug te bladeren in jullie verslagen op zoek naar de schaakster............maakte toch meer indruk dan de rookworst.
    Take care daar!!