pas op de plaats... - Reisverslag uit Barbate, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu pas op de plaats... - Reisverslag uit Barbate, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

pas op de plaats...

Door: Roel en Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

10 Juni 2011 | Spanje, Barbate

We zijn een paar dagen in Ceuta geweest waar we Henk en Fatima na vijf jaar weer ontmoet hebben, ze wonen nu in een appartement omdat Henk de boot wegens gezondheidsproblemen verkocht heeft. Ze leven van de AOW van Henk maar die wordt door Spanje aangevuld omdat de Nederlandse AOW volgens de Spaanse normen onder het minimumniveau ligt!
Daarna waren we een paar dagen in Tanger waar we een gezellige tijd hadden met Johannes en Leonie op hun stoere Koopmans motorjacht uit IJmuiden.
Via Tarifa zijn we nu in Barbate aan de Atlantische kust, eindelijk weer van de Middellandse Zee weg. We moeten wat aan de boot klussen en besluiten dan waar we heen gaan. Laat je verrassen, wij doen dat ook! Worden het de Canarische Eilanden of de Azoren op weg naar Nederland?
Je hoort...
Met Jacqueline gaat het weer goed maar het was wel even een moment om over wat dingen na te denken. Nu weer strand, zon en boquerones...
Doeiiiii....
Roel en Jacqueline.

• 10 Juni 2011 - 20:40

Ron:

He jullie,
    Goed bezig zie ik al.....en heerlijke problemen om over na te denken.
    Maar goed........toch ook wel wat andere stof gehad.
    Geniet van de keuzes en volg jullie wederom;-)
    Take care