avontuur! - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu avontuur! - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

avontuur!

Door: Roel en Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

21 April 2012 | Gambia, Banjul

Catshuisoverleg, kabinetscrisis, koopkracht, spoorwegongeluk, hypotheekrenteaftrek, er gebeurt toch heel wat bij jullie! Best wel avontuurlijk. Hier merken wij daar natuurlijk niet echt veel van. Wij lopen gewoon iedere dag met de honden door de mangroven, zien af en toe een paar apen op de vlucht slaan, halen vers water in jerrycans en doen de noodzakelijke boodschappen in "Westfield". Het leven is voor ons simpel. Triple-A in "The Gambia", zeg maar.
Voorlopig liggen we hier vanwege de aanhoudende Noordenwind "gevangen". Misschien dat daar in juni verandering in komt. Deze week eerst onze verblijfsvergunning maar eens met een maand verlengen. Stempeltje halen, 12,50 euro betalen en klaar is Kees.
Groetjes uit Denton Bridge van Roel en Jacqueline.

• 21 April 2012 - 22:10

Japc:

het leven kan zo simpel zijn, adem halen, eten en slapen. dat zijn de eerste behoeften. heeft met een bepaalde piramide te maken zo herinner ik mij. Dan weer deze hele toestand in nederland. Massa's onzekerheid, stress, werkdruk enz.... welkom in de wereld van een 40ér die gewoon met de stroom mee gaat.
    Weer zit ook niet echt mee maar toch weer een fijne dag met het gezin gehad. Toekomst plannen maken en positief blijven... goed voor de toekomst en je gezondheid. Morgen weer een wereldburger van een paar maanden oud op bezoek, ouders kunnen dan even hun ding doen en wij hebben weer een lieve gast op bezoek.... et is dan wel geen tropisch afrika maar we worden er wel gelukkig van. Geniet van al het moois en deel het vooral, gr japc xx

• 22 April 2012 - 08:37

Ron:

He jullie!!
    Leest en klinkt toch allemaal een stuk overzichtelijker........Van de trein moet ik notabene via jullie lezen...had hier zowaar ff geen nieuws of i-net gezien.
    Dank daarvoor;-)
    Geniet vooral daar....zoals ik dat hier ook gewoon doe trouwens.
    Take care!!