de hondjes - Reisverslag uit Mesolóngi, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu de hondjes - Reisverslag uit Mesolóngi, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

de hondjes

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

22 Maart 2010 | Griekenland, Mesolóngi

Zo zijn ze nu, de hondjes!
Lachen man!
Raki en Klapkaak (James)...

• 22 Maart 2010 - 17:43

Ron:

He daar!
    Die twee zien er heel vreedzaam uit................!!
    En zo te zien is het weer bij jullie zonnig en aangenaam.......Begint hier ook langzaam aan beter te worden. Kijken sowieso uit naar voorjaar/zomer voor terras, motor, tuin, strand en lange avonden.
    Eerst komend weekend de klok maar een zetje geven;-)
    Take care!

• 23 Maart 2010 - 07:37

Roland:

Het ziet er uit dat die helemaal geen last van die aanrijding meer heeft?

• 24 Maart 2010 - 17:45

Ad & Andrea:

He daar,
    Ziet er gezond uit die beestenboel. Houden zo en jullie zelf uiteraard ook!
    Was een tijdje stil rond jullie maar gelukkig is alles ok. Hier net weer in het ritme van werk en school na een geslaagde skivakantie. Kijken nu na een lange en soms gure winter weer uit naar ons zomer verlof. Wordt waarschijnlijk Corsica dus het zit er helaas weer niet in om jullie op te zoeken. Hou vol dat goede leven en wij blijven je volgen.
    Gr. Ad, Andrea & Kids.

• 26 Maart 2010 - 15:36

Au3:

Jullie maken goede avonturen mee, heerlijk genieten van de vrijheid en alles wat er op je weg komt. Zoals deze twee, haha, ze zitten er echt voor.
    Bye, bye

• 30 Maart 2010 - 13:46

Xan:

Hi daaro
    Wat een schatten zijn het toch.En wat een lekker weer hebben jullie daar. Nog even en wij vertrekken ook weer.
    Misschien tot ziens