Alex? - Reisverslag uit Mindelo, Kaap Verdië van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu Alex? - Reisverslag uit Mindelo, Kaap Verdië van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

Alex?

Door: Roel & Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

22 Mei 2014 | Kaap Verdië, Mindelo

Gisteren kregen we een reactie op ons laatste bericht van ene Alex. We kennen er een paar maar we hebben geen idee wie dit is. Best benieuwd!
Overigens gaat het ons, voorzover mogelijk, prima af. We zijn druk bezig met het papierwerk hier en genieten ondertussen van het tropische klimaat. Jacqueline heeft de afgelopen week een paar onderzoeken laten doen in het ziekenhuis hier, we sturen de resultaten naar NL.
Stuur je berichtjes, we lezen ze allemaal en we zullen ze zoveel mogelijk beantwoorden.
Roel & Jacqueline.

• 23 Mei 2014 - 08:48

Karel En Jelta:

Hallo jacq en Roel,
    Alweer heel wat jaartjes geleden dat WIJ, landrotten, jullie op Kefalonie ontmoetten. We volgden jullie avonturen sedertdien. De fijne verhalen over onverwachte vriendschappen, pech met de Horizon, en soms erge pech met jullie eigen gezondheid. Maar ja dat laatste maken we allen vroeger of later mee. HEEL GOED dat jullie, juist nu Jacqueline al een en ander meemaakte, ervoor kozen jullie hart te volgen en voor een varend bestaan te kiezen.
    Mijn moeder zei altijd: je krijgt misschien wel eens spijt van dingen die je deed, t is veel erger als je spijt krijgt van dingen die je naliet.

Wij reisden ook heel wat af, zij het dan zonder boot. Vorig jaar nog 2 x naar Griekenland: Kalamata/gialova en Chios, tussendoor Lange trektocht Finland en de nodige keren op en neer n Parijs, om de familie weer s te zien, of t kleinkind op te halen voor een logeerpartij. En, o ja we maakten in t vroege voorjaar een Rondreisje in Tunesie, waar het toen politiek tamelijk instabiel was.
    En terwijl we dit jaar in april een lange rondreis door China maakten, staan we nu min of meer in de startblokken voor een nieuwe trektocht naar Finland. Het bloed kruipt toch waar t niet gaan kan. EN het feit dat om je heen de een na de ander in ziekenhuisverhalen verzeild raakt. OF ERGER.
    Ik denk daarom dat ook voor jullie geldt dat je zeker geen spijt hoeft hebben van de dingen die je NIET naliet. Jullie genoten met volle teugen en gingen waar je hart je heen trok. En aldus leerden jullie talloze mensen kennen, kregen waardevolle vriendschappen en jullie oordeel werd gevormd over zaken, waar velen het bestaan niet van weten. Kortom: je hebt dan niet voor niets geleefd!
    Groetjes, Jelta

• 24 Mei 2014 - 22:43

Dineke:

Lieve Roel en Jacqueline,
    Heel fijn te horen dat het met jullie weer beter gaat en vooral dat jullie weer genieten. Hoe gaat het met de hondjes zijn ze tijdens jullie afwezigheid goed opgevangen, ik hoop het zo. Wij zijn ook weer terug van een prachtige vakantie in Nepal, waar we in upper mustang hebben gewandeld, wel zwaar maar zo bijzonder en mooi. Willen jullie de groetjes doen aan Rob ook van André.
    Dikke knuffel.
    Dineke

• 26 Mei 2014 - 17:36

Ron:

Hoi jullie!!
    Fijn weer om van jullie te lezen!
    Hier alles prima met werk, sport, meissie en wat een mens verder zoal doet.
    Hebben vakantie geboekt naar de VS. De motor blijft deze zomer in de stalling en gaan dus vliegend....ook wel heel erg leuk hoor.
    Keep in touch.
    Take care.
    R

• 29 Mei 2014 - 13:01

Henriette:

Fijn dat jullie genieten.
    En fijn om af en toe wat te horen.

• 10 Juli 2014 - 11:35

Ed:

hoi broertje....wij hebben internet op de benjamin maar zijn bijna nooit te bereiken..want zelf kan ik het nog niet...fine dag... als er wat is, gewoon bellen of sms...ED.

• 30 Augustus 2014 - 18:38

Lone Featherston:

Dear Jaqueline and Roel

How are you Jaqueline? I didn´t understand the nature of your illness - are you getting better? I certainly hope so!
    I have been thinking so much about you and your lifestyle this summer and David and I have talked many times about your fantastic travel and courage. Oliver is in Romania right now and will be travelling for perhaps a year and he wrote to us yesterday, if I knew where you are rigth now...
    all the best to you two wonderful people from Lone