slowly, slowly - Reisverslag uit Préveza, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu slowly, slowly - Reisverslag uit Préveza, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

slowly, slowly

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

20 April 2010 | Griekenland, Préveza

We hebben dit jaar nog niet veel gevaren; van Argostoli naar Mesolongion en terug en daarna via Lefkas naar Preveza waar we nu liggen. Alles bij elkaar 200 mijl. En nu wachten we op een goeie wind om naar talie over te steken. Die was er gisteren maar toen regende het bakken uit de hemel, nee bedankt. Eh..vrijdag? We zien wel! We hebben weer een goed stekkie gevonden, gratis en met water, stroom (uit de lantaarnpaal) en een wifi-net. Nieuwe mensen ontmoet en oude kennissen teruggevonden. En ook hier heeft de EU 588.000.000 euro bijgedragen voor de aanleg van een haven die nooit is afgebouwd...
Raki en James hebben veel speelruimte hier. En omdat de grieken al hun huisvuil gewoon op straat pleuren hoeven we de hondjes nauwelijks te voeren, James loopt de hele dag met koffiebekers en etenszakjes te sjouwen, geweldig!!!
Als er weer iets te melden valt lees je dat hier...
Werkze, Roel en Jacqueline.

• 21 April 2010 - 06:36

R&N&N:

Ben ik eindelijk een keer de eerste met een reactie! Afgelopen weekend naar Drenthe geweest met Falko en Cynthia en de twee meiden natuurlijk. Was heerlijk weer en veel gelachen! Succes met de zeeemijlen.

• 21 April 2010 - 19:50

Ron:

Hallo jullie.
    Fijn om van jullie te lezen!
    Waar ongeveer gaan jullie heen in Italie?
    En wat zijn de plannen?
    Ik heb een gecrashte Apple gehad(vrijwel onmogelijk..) en ben al mijn emailadressen wel kwijt.
    Mail mij even kort aub want heb nog al wat nieuws van zeer persoonlijke aard.
    Succes met de juiste wind
    Take care