Reizen. - Reisverslag uit Mindelo, Kaap Verdië van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu Reizen. - Reisverslag uit Mindelo, Kaap Verdië van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

Reizen.

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

27 December 2013 | Kaap Verdië, Mindelo

Jacqueline en ik zijn reizigers (of moet ik zeggen: "zwervers"?), en dat blijven we zolang het gaat. Maar onze reis van de afgelopen acht jaar met de Horizon is ten einde, binnenkort zal haar Nederlandse vlag vervangen worden door de Zweedse. Wij zullen ons voorlopig bezighouden met wat op dit moment het belangrijkste voor ons is: de gezondheid van Jacqueline. Mocht je ons willen blijven volgen dan niet meer via deze blog. Maar we hebben een mobieltje en een emailadres en je bent natuurlijk meer dan welkom op ons nieuwe (tijdelijke) adres.

Dank aan allen die ons al die tijd bleven volgen en vaak berichtjes stuurden vanuit Nederland en vele andere landen waar onze vrienden wonen of zijn uitgezworven..

Dank aan allen die dit deel van onze reis mogelijk hebben gemaakt of het alleen maar leuker voor ons hebben gemaakt dan het al was. We hopen jullie allemaal ooit ergens weer eens tegen te komen...

Roel & Jacqueline.

• 27 December 2013 - 23:55

Harold:

Hoi, wat sneu dat jullie (om)zwerven nu op deze manier onderbroken wordt. Maar als je op dit berichtje reageert, heb ik ook jullie email adres en kunnen we onze hernieuwde kennismaking ook een nog persoonlijker tintje geven door een daadwerkelijke ontmoeting hier of daar; ik beschik over een auto en vindt autorijden bovendien erg leuk.
    Toch prettige dagen gewenst en hopelijk tot ziens, Harold Hesselink -ouwe Nato-joekel.

• 28 December 2013 - 20:38

Henriette:

Jeetje, jammer.Succes hier in Nederland met alles.
    Dank voor jullie mooie verhalen!

• 29 December 2013 - 17:29

Henriette:

Hoi Roel:
    Ik ging op zoek naar een email adres of telefoonnummer van jullie.
    Kan dat niet vinden, als je wilt mail me dan even met jullie gegevens.

• 30 December 2013 - 10:23

Ad En Cora Theuns:

lieve Roel en Jacqueline,

Wij wensen jullie heel veel sterkte toe.
    We hebben genoten van jullie avonturen.

Liefs Ad en Cora

• 01 Januari 2014 - 23:31

Hennie Elings:

hoi roel en jacqueline , vanuit slijk-ewijk wens ik jullie het allerbeste voor 2014 , en heel veel beterschap voor jacqueline natuurlijk , mooi dat jullie kunnen terugkijken op 8 geweldige jaren die je waarschijnlijk voor geen goud had willen missen en jullie leven hebben verrijkt, ook erg veel meegemaakt en dat is iets wat niemand jullie meer afpakken kkan ! groetjes hennie

• 08 Januari 2014 - 09:15

SHISHCO:

He Roel en Jacqueline,
    Elke dag in de vrijheid van de zeilers/zwervers is er een.
    Ook jullie hebben er lang van mogen genieten.
    We komen graag langs om weer eens bij te praten.
    Mogelijk kan jullie tijdelijke adres in NL nog op deze site
    en het mobiele telefoonnummer.
    Dan kunnen we afspraken maken.
    Tot gauw
    Frans en Janny