Tonijntje? - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu Tonijntje? - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

Tonijntje?

Door: Roel en Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

28 Juni 2011 | Portugal, Lagos

We liggen in de marina van Lagos en werken wat plekjes bij aan de boot. Hiervoor hebben we een paar dagen op de rivier bij Faro gelegen. Daar liggen we gratis, hier bepaald niet! Maar we hadden even 220 volt nodig voor de gereedschappen en Jacqueline probeert via de uitstekende internetverbinding hier nog wat contacten met NL te leggen. We zijn van plan over een paar dagen terug te gaan naar Faro en daar de topdrukte even te ontwijken.

We vangen zo af en toe een tonijntje die door Jacqueline vakkundig wordt vermoord en gefileerd. We bakken de filets en Jacqueline eet het vlees rauw of gezouten en in de zon gedroogd. Niks mis mee.

Verder niet veel te melden, behalve dat het hier ongeveer net zo warm is als bij jullie.

Groetjes,

Roel en Jacqueline.

• 28 Juni 2011 - 17:24

Ron:

He jullie!
    Terwijl hier een onheilspellende onweersbui zich aankondigt en het immens donker wordt lees ik jullie bericht.
    Tonijn, rauw, licht gegrild, in sushi of welke toepassing dan ook...allemaal mega lekker.
    Verder lekker bezig zo te lezen met jullie beslommeringen.
    Hier net retour van allerlaatste studie-contact-moment en nu op eigen kracht de laatste loodjes door. 1 vak afronden en scriptie afschrijven, laten beoordelen en in oktober verdedigen.
    Maar krijg lucht en ruimte en best fijn bij de start vd zomer;-)
    Hier ook maar eens op tonijn concentreren.
    Take care!!

• 01 Juli 2011 - 18:49

Edwin & Co:

Mmmm Tonijn.
    Wij gaan zaterdag ook maar eens een stukje naar het zuiden om 3 weken van al dat lekkers te genieten. Zelf vangen zit er niet in, maar er zal vast wel een barretje zijn, die wat voor ons heeft. Geniet saampjes verder in ieder geval.

• 05 Juli 2011 - 09:27

Inga:

groetjes vanuit Masnou wij vertrekken vandaag naar Mallorca
    met jullie boekjes in de aanslag
    groetjes Marc en Inga