Fotootjes - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu Fotootjes - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

Fotootjes

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

22 Januari 2007 | Spanje, Madrid

Beloofd is beloofd..hier de fotootjes. Eergisteren de dolfijnen was weer een gillende vrouw op het voordek.
Roel en Jacqueline.

• 22 Januari 2007 - 22:55

Sjon:

Lees jullie berichten met veel plezier en enige jaloezie... Zou het ook best willen maar of het ooit kan ?? Heb intussen R'dam verlaten en ben begonnen bij KLPD. Leuke nieuwe omgeving en afwisselend werk. Ben zelfs in de Caribbean(Trinidad)geweest. Ook veel ankerplaatsjes te vinden, vast iets voor jullie. Groetjes Sjon.

• 24 Januari 2007 - 19:22

Ad:

Hallo daar. Al weer een tijd niks meer van ons laten horen. Was geen bijzondere reden voor gewoon niks van gekomen. Blij steeds weer te lezen dat het jullie goed gaat. Hou dat vol zou ik zeggen. De foto's met de dolfijnen doen het erg goed bij de kids. Is wat lastig uit te leggen dat we niet zo een twee drie naar jullie toe kunnen om ook te kijken. De vorige keer zijn we immers zo naar jullie toegefietst. Wie weet waar we elkaar ooit weer eens tegen komen maar tot zo ver blijf vooral genieten en groeten maar weer.
    Ad, Andrea & Kids.

• 27 Januari 2007 - 13:09

Andrea:

Goed idee, he, zo'n foto door de verrkijker heen maken!!

gr andrea

• 27 Januari 2007 - 13:11

Andrea:

Ik hoor gelijk weer die gillende vrouw op het voordek, hihi

• 02 Februari 2007 - 13:40

Au3:

Hallo jongelui, doet me goed om te lezen en te zien dat jullie het nog steeds geweldig naar je zin hebt. Prachtige plaatjes, zou daar ook willen zijn. Wie weet eens...
    Vaar ze,groetjes uit het zonnige Holland.