roest - Reisverslag uit Monastir, Tunesië van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu roest - Reisverslag uit Monastir, Tunesië van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

roest

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

25 Juni 2010 | Tunesië, Monastir

Roest! We zijn aan het bikken en we durven niet te hard te slaan om geen gaten te veroorzaken. Jacqueline is aan het dek begonnen en ik aan de ankerbak. Daar gaat het nodige laswerk aan gebeuren, de boegspriet en de ankerbak zijn gewoon slecht! En we zgaen dat er vijftig liter diesel in de kiel stond, minstens 1 van de 4 roetvrijstalen dieseltenks bleek lek te zijn door pitten in het rvs (elektrolyse?). nou ja, we worden er niet zo blij van maar je gaat wel lezen hoe we ons er doorheen slaan. Het weer is prima, het leven spotgoedkoop en de honden zwerven en zwemmen de hele dag vrij rond.

de roestbikkers,

• 26 Juni 2010 - 08:15

Ron:

He roestbikkers..klinkt als pittige klus deze zomer. Doen jullie dat allemaal zelf of nog (professionele) hulp?
    Wel meevallertje dat je nog onverwachts 50l diesel ergens hebt staan..........is hier een vermogen waard;-)
    Inmiddels heeft de zomer hier ook toegeslagen, inclusief oranje-koorts, vakantie-kriebels en Reise-fieber.......;-)
    Nog dikke maand voor ik op ga stappen richting zuid-oosten....Kijk er enorm naar uit.
    Heel veel sterkte met jullie "roestige" dagen daar en take care!!

• 28 Juni 2010 - 06:17

R&N&N:

Tok, tok, tok, tok, tok, tok, tok, tok, tok, tok, tok, tok, en nog een paar.

Jullie komen er vast wel weer doorheen.

• 12 Juli 2010 - 19:08

Rien Van Genderen:

Hallo permanente vakantiegangers. Zo te lezen gaat het met jullie goed en slaat de verveling niet toe en krijg je weer een beetje eelt op je handen. Leuke honden trouwens. Knap het bootje maar goed op en het oog wil ook wat. Mijn vakantie is weer voorbij en ben jaloers op jullie. Enjoy live.