vervolg puppies - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu vervolg puppies - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

vervolg puppies

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

03 Oktober 2009 | Griekenland, Athene

De puppies groeien als kool en het is een gezellige drukte aan boord.
Raki gaat alweer af en toe aan de wandel en we voeren de puppies dan een beetje bij.
Ten eerste om ze stil te krijgen en ten tweede omdat we het leuk vinden...
Raki beschermt haar kroost uitstekend en op het fotootje zie je hoe ze mij bedreigt als
ik te dichtbij kom zonder koekie in mijn hand. Van Jacqueline accepteert ze veel meer
dus ik voel me als man zwaar gediscrimineerd. De geluidjes van de pups worden al dapperder,
het lijkt soms wel op grommetjes of blafjes, we denken dat het prima herdershondjes worden
voor de Grieken. Op het tweede fotootje zie je ze alle acht.

Het is vandaag een beetje regenachtig, lekker lui weer, ik ga zometeen een curry maken.
We hebben gisteren weer een fiets gescoord en zijn dus behoorlijk mobiel.

Oh ja, die AOW-leeftijd moet echt naar tachtig! En daarna doorwerken op vrijwillige basis.
Voor je toekomst, haha...

Lieve lui, hou nog effe vol en je hoort van ons,

Roel en Jacqueline.

  • 04 Oktober 2009 - 11:56

    Ron:

    Zo...mooie beeste(n)boel!!
    Best volle boot zo...maar vast erg vertederend!
    Mbt aow-leeftijd denk ik dat we het daar niet over eens zijn trouwens;-)
    Hier alles okay hoor, zijn halverwege de "tour" en echte aftellen kan nu een beetje vorm gaan krijgen. 1e Helft december is de planning en kan niet wachten!
    Heb als tijdverdrijf de fitness gevonden en vrij fanatiek in geworden! Moet allemaal niet gekker worden, bedenk ik me tegelijkertijd. Zal er wel mee te maken hebben dat de 50 heel langzaam in beeld komt;-)
    Take care jullie 2!!

  • 05 Oktober 2009 - 11:45

    Ro:

    Stop er maar 1 in een kartonnen doos, poste restante Amersfoort ;)

  • 13 Oktober 2009 - 09:11

    Karel En Jelta:

    Geweldig die foto's van Raki met kroost - en wij zagen Raki voor het laatst op 19 september, met alle pups nog keurig opgeborgen.... Is jullie wel toevertrouwd, die zorg! Hoe vinden de Grieken hen? Veel belangstelling? Of gaan jullie ze mettertijd in Italië proberen te "slijten"...(Was toch oorspronkelijke plan om over niet te lang naar Italië te vertrekken??) Wij hadden bij thuiskomst in Ouderkerk/A allerlei: onze goede vriend (69) overleed na ernstige ziekte, maar we hadden ook prachtige feesten van 70 en zelfs vieve 90-jarige! We volgen jullie avonturen graag - en nog dank voor de vele koffie "on board". Groetjes, en hopelijk nog eens tot ziens.. Karel en Jelta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Waarheen? Hoe lang? We weten het niet.

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2021

Avondklok?

31 December 2020

2020

07 December 2020

Zou het...?

23 December 2016

japc

22 December 2016

2017
Roel en Jacqueline

alsmaar op reis...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 411834

Voorgaande reizen:

31 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: