Warm - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu Warm - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

Warm

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

17 November 2009 | Griekenland, Athene

Na een periode waarbij de depressies met buien van west naar oost over ons heen trokken is het nu weer prachtig weer! Vandaag was het weer echt warm en zonnig en volgens de vooruitzichten blijft dat de komende dagen ook zo.De lokale vissers waarschuwden ons wel voor de snoeiharde oostenwind die in deze periode kan waaien. We liggen dan niet veilig en steken in dat geval weer over naar de ''marina'' aan de overkant.
We zijn al vijf van de acht pups kwijt en de overige drie spelen aan dek dat het een lieve lust is. Zoveel touwtjes en dingetjes om te slopen! We hopen er nog twee kwijt te raken en zouden graag ''James'' zelf houden, het is een dapper en waakzaam hondje en is graag bij moe aan het knuffelen. Het wordt een beetje Rotweiler mat Spaniel-oren.
We koken elke dag en eten (te) veel vlees, dat is hier erg goedkoop. Vandaag weer enorme karbonades gebakken en appelmoes gemaakt met gekookte aardappelen, heerlijk!
Pierre en Marie vertrekken vandaag vanaf Ceuta (weet je wel?) naar de Canarische Eilanden, we zijn wel een beetje jaloers maar ja, we liggen hier voorlopig nog even prima!
Je gaat het horen!
Roel en Jacqueline.

• 18 November 2009 - 08:11

Ro:

"James" als in James Cook of Jamie Oliver?

• 19 November 2009 - 21:11

Ron:

He jullie..;-)
    Even op een rijtje......
    -veel wind dus ander veillig haventje
    -van 8 naar 3 pups en James blijft
    -elke dag koken
    -veel vlees want goedkoop;-)
    -jullie "liggen" prima.....

Eigenlijk geen idee wat ik hier mee wil zeggen maar klinkt als lekker en vertrouwd leventje....dat jullie erg goed past....!!

Take care