fotoos - Reisverslag uit Dakar, Senegal van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu fotoos - Reisverslag uit Dakar, Senegal van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

fotoos

Door: Roel en Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

10 Februari 2012 | Senegal, Dakar

Ik kan het niet laten. Ik moet jullie een paar plaatjes sturen van het leven hier. We vinden het geweldig, het lijkt alsof iedereen hier altijd blij is.Hierbij dus een foto van de "hoofdstraat" van ons dorpje en een foto van de jeugd op het strand. Het enige wat ze doen is trainen om later een voetbalSTER te worden. Pas op, ze komen eraan en het zijn technische wondertjes op hun blote voetjes in het zand....

Roel en Jacqueline.

  • 10 Februari 2012 - 17:32

    Ron:

    He jullie!!!

    Wat een compleet andere wereld waar jullie je nu bevinden. Ik ken dit alleen van tv of film en jullie zijn daar gewoon met wat wind heen gevaren....!!
    Bijzonder om te lezen dat iedereen zo vrolijk is en positief in het leven staat.......;-)
    En laat de evt talentjes maar doorkomen....Hier een club op zuid die nog wel wat extra's kan gebruiken!
    En als jullie daarin bemiddelen is dat een aardige aanvulling, als ik de tarieven van die voetbalmakelaars zie!;-)
    Geniet vooral van jullie ervaringen........en
    Take care!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Senegal, Dakar

Mijn eerste reis

Waarheen? Hoe lang? We weten het niet.

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2021

Avondklok?

31 December 2020

2020

07 December 2020

Zou het...?

23 December 2016

japc

22 December 2016

2017
Roel en Jacqueline

alsmaar op reis...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 797
Totaal aantal bezoekers 411831

Voorgaande reizen:

31 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: