Terug op de boot - Reisverslag uit Alanya, Turkije van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu Terug op de boot - Reisverslag uit Alanya, Turkije van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

Terug op de boot

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

28 Januari 2009 | Turkije, Alanya

Zo, we zijn weer terug op de boot van een weekje Holland. We hebben een leuke drukke week gehad met natuurlijk als hoogtepunt onze klaindochter Nora. Maar we hebben ook weer veel vrienden ontmoet en het was ondanks het weer (koud, nat en grijs) erg gezellig. Hier zitten we weer in t-shirt. Vanmorgen vroeg (04:00) hebben we Ole naar het vliegveld in Antalya gebracht, hij gaat twee weken naar Zweden. De autohuur voor een dag is 10 Euro dus dat is te doen. We hebben wat spulletjes uit NL meegenomen en we hebben nu een prima Wifi verbinding. Op de haven wordt stug doorgewerkt om de zaak dit jaar in orde te krijgen voor de opening, de botenkraan wordt gemonteerd door de Italiaanse leverancier. Op de fotootjes zie je ons uitzicht hier, onze zeer knappe schoondochter en de nieuwe botenkraan. We houden het nog wel even vol...
Groetjes van Roel en Jacqueline uit Alanya.

• 28 Januari 2009 - 11:17

Nina:

wat een kanpperd is het he... hebben we toch maar even mooi gedaan... liefs Nina en natuurlijk Nora

• 28 Januari 2009 - 11:18

Nina..:

eeeh is Nora niet wat jong voor een schoondochter??

hihi ;)

• 28 Januari 2009 - 15:45

Ron:

He daar!
    Was ook al even in verwarring mbt "schoondochter";-)
    Het was erg fijn om jullie (even) te kunnen zien en horen......Als vanouds en dus heel vertrouwd. Fijn!
    Goed verblijf verder toegewenst daar en blijf natuurlijk de verhalen volgen.
    Take care!

• 28 Januari 2009 - 17:47

Ad:

Hallo weer,
    Blij te lezen dat ook jullie het leuk vonden weer wat mensen te zien. Dat was uiteraard wederzijds. Ook wij blijven uiteraard jullie avonturen volgen.
    Groeten maar weer!

• 23 Februari 2009 - 20:54

Japc:

goed te lezen dat het bezoek aan jullie kleindochter jullie goed heeft gedaan. Lees ook dat jullie veel bekenden hebben gezien, heleaas daar waren wij niet bij. Lag zelf, peter, gestrekt met een hernia(l-4/l-5) en het gaat nu weer iets beter. Blijf veel uitstraling houden en krijg alleen een pijnstiller. kom niet in aanmerking voor en operatie,.... is ook een geluk. Hier nog steeds wat onrustig maar hopen snel meer te weten. Hoop jullie snel weer eens online te zien met de nieuwe wifi verbinding, groetjes judith anouk peter en caat

• 04 Maart 2009 - 13:04

Astrid:

FF reageren op jullie beauty...en wat een gelijkenis, ja wat zal ik zeggen, je kan gewoon zien dat ze familie is, grappig is dat, maar een ieder blijft een uniek persoon.