Vaarklaar - Reisverslag uit Alanya, Turkije van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu Vaarklaar - Reisverslag uit Alanya, Turkije van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

Vaarklaar

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

08 Maart 2009 | Turkije, Alanya

Vandaag hebben we de boot vaarklaar gemaakt. Als alles klopt hopen we morgen te vertrekken richting Syrie. Zal wel weer even wennen zijn na bijna drie maanden in de haven. We houden jullie natuurlijk op de hoogte. En als we daar zijn gaan we natuurlijk ook weer fotoos plaatsen.
Stay tuned!
Roel en Jacqueline.

• 08 Maart 2009 - 15:51

Ron:

Zo dan. Vaarklaar...Mooie term;-)
    En Syrie klinkt helemaal onwerkelijk......en dan ook nog per boot!
    Wens jullie super trip die kant op en ben heel benieuwd naar die verhalen.
    Hier alles wel. Net een huisje vastgelegd voor een weekje Cote d"Azur, In een week per motoren via de Alpen er heen en daarna via andere bergen(waarschijnlijk ook Alpen) weer terug. Kijk er nu al naar uit maar zitten gelukkig nog wat motor-weekendjes tussen.
    Ben verder ivm stage ff paar maandjes van het R'damse toneel maar qua mail/postings merk je daar verder weinig van..;-)
    Take care!

• 08 Maart 2009 - 17:12

Dineke:

Wij wensen jullie een hele goede vaart en we hopen dat alles naar wens verloopt, Syrie, wat spannend,we zijn benieuwd naar jullie verhalen.
    Wij gaan eind van deze maand weer naar Nepal, we gaan een 12 daagse trekking doen door het annapurna gebied en natuurlijk onze sponsorkindjes bezoeken.
    Dit keer niet hoger dan 3800 meter, maar wel elke dag zo'n 6 tot 8 uur wandelen, we hebben er ook zin in.
    Veel plezier en we horen weer van elkaar, kus
    Dineke

• 08 Maart 2009 - 17:29

Ad&Andrea:

Zie dat jullie daar veilig komen! We blijven het volgen. Groeten weer!

• 08 Maart 2009 - 21:21

Japc:

Na 3 maanden haven moet alles ook wel vaarklaar zijn. Dan gaat nu ongeveer het einde van de middellandsezee in zicht komen. Althans na de poort aan aan de westzijde, nu de oostzijde. Het wordt in iedergeval warmer en heftiger. Het is tenslotte het begin van het midden oosten waar je nu terecht komt. Wel een hele ondeneming lijkt ons. Weet niet of jullie in een keer oversteken of nog wat vasteland van Tr aan doen. In ieder geval heel veel plezier, vaargenoegen en al het andere goeds. Hopen dat aan de oostzijde ook een wifipoint te vinden is zodat we weer meer kunnen lezen van al jullie avonturen. Vanuit spijkenisse al het goeds en tot snel, judith anouk peter en caat

• 10 Maart 2009 - 09:00

Roland:

Ahhhh, goed om te zien dat er ook foto's van een knappe vrouw in het fotoboek zit. Dat gezichtje komt me bekend voor ;)

• 14 Maart 2009 - 16:53

Calidore's John And :

Can we have some English please!! Where are you are you well.

Can we have the name of the company that did your upholstery pla=ease!! HHope to hear from you soon calidore41@hotmail.com

Love Maggie

• 26 Maart 2009 - 18:46

De Van Steijntjes:

Hallo luitjes,
    dat is weer een tijdje geleden. Ik ben weer een beetje bij met jullie avontuur. Geweldig zeg. Prachtige foto's trouwens. Geniet ervan. Enne...ik blijf het volgen ook al is dat niet regelmatig. Groeten en tot later.