Groeikapitaal! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu Groeikapitaal! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

Groeikapitaal!

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

18 Oktober 2009 | Griekenland, Athene

Gewoon een fotootje van ons groeikapitaal...
We zoeken overigens wel aandeelhouders en bij ons geldt dat ervaringen uit het verleden volledige garantie voor de toekomst geven!

Alle gekheid op een stokje, we genieten ten volle, ze beginnen te dollen en ze gaan kijken. De boot wordt te klein. We voeden al wat bij en het is net een creche aan boord.

We houden jullie op de hoogte...

Roel en Jacq.

  • 18 Oktober 2009 - 22:07

    Ron:

    He jullie 2!
    Ziet er vertederend uit.......ook de pup..;-)
    Lekker bootje vol...doet me aan verhaal over ene Noach denken...maar ben niet echt bijbel-vast trouwens!
    Hier nog steeds alles zijn gang. Meisje ivm klusje buitenaf tijdelijk uit de verbindingen maar meldt zich als het goed is ergens na volgend weekend weer. Ik wacht het braaf af.
    Take care daar!!

  • 19 Oktober 2009 - 07:03

    Ro:

    Stokje erdoor, tien minuutjes in de oven en dan een beetje sate-saus erover ... Zo doen ze dan in China ook.

    P.S.: Huis is (alweer) verkocht.

  • 21 Oktober 2009 - 08:50

    Peter En Elly De Bel:

    goedemorgen uit het koude nederland.
    wij hehhen bij jullie op de kade staan praten, cephalonia,over jullie vaartochten en natuurlijk de puppies. we waren met z'n vieren en deden dit eiland aan met een cruise, hebben nog met een van de puppies geknuffeld.wij werden bij aankomst thuis helemaat fijn gekroeld door onze 3 poezen.ik blijf jullie volgen hartstikke leuk en hoop dat de hondjes een goed tehuis vinden en niet op straat gelanden want daarvoor hebben jullie teveel moeite gedaan. dikke knuffel voor raki en haat kindjes. groetjes elly

  • 21 Oktober 2009 - 08:51

    Elly :

    niet haat maar HAAR kindjes (foutje)

  • 24 Oktober 2009 - 09:59

    Ernst:

    He lui, peter vd burgh was gisteren bij ons op bezoek en die liet me jullie site zien, als volledige computer analfabeet had ik geen idee dat jullie te volgen waren maar nu dus wel. Jullie doen het wel goed zeg en ik ben ook wel een beetje jaloers, wij moeten dadelijk tot we 100 zijn doorwerken, nou daar heb ik dus echt geen zin in dus ik rook me te pletter. Maar goed het is hier niet alleen maar kommer en kwel, de meiden worden al hele dames en gaan als een speer en we wonen op een mooi plekkie in drenthe. En zijn jullie nog van plan om ooit nog weer eens naar de lage landen te komen of blijven jullie in de omgeving van griekenland plakken?Ik zie het ook wel nu ik weet waar ik moet kijken.Trouwens waarom verbaast het me niet dat jullie hond raki heet, jullie hele vooronder zal er wel mee volgepakt liggen toch? Awel groetjes en heel veel plezier vanuit een koud en nat ruinen. ernst/gina en natuurlijk de meiden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Waarheen? Hoe lang? We weten het niet.

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2021

Avondklok?

31 December 2020

2020

07 December 2020

Zou het...?

23 December 2016

japc

22 December 2016

2017
Roel en Jacqueline

alsmaar op reis...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 411834

Voorgaande reizen:

31 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: