fijne feestdagen - Reisverslag uit Premià de Mar, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu fijne feestdagen - Reisverslag uit Premià de Mar, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

fijne feestdagen

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

18 December 2010 | Spanje, Premià de Mar

gewenst...

• 18 December 2010 - 10:22

Robbie & Dreetje:

Jullie ook hele fijne dagen toegewenst vanuit Dordrecht xxx

• 18 December 2010 - 16:10

Ad & Andrea:

He reizigers,
    Ook jullie hele fijne dagen toegewenst en volgens ons is er zo aan het eind van het jaar ook nog een verjaardag te vieren!! Leuk jullie belevenissen weer te lezen en ook te zien dat er niet veel veranderd. Waar ook ter wereld ambtenarij kennen ze overal. Hier dankzij een nieuwe minister weer een tijdje in een tijdperk zonder bonnenquota, kennelijk in Barcelona nog niet... Mooie stad trouwens, wij waren vooral onder de indruk van deze wijze waarop men nieuwe en oude architectuur stijlvol weet te combineren. Veel plezier daar en we blijven je volgen.

Ad,Andrea & kids

• 18 December 2010 - 16:53

Dineke En André:

Hele fijne kerstdagen en een gezond 2011 toegewenst.

• 19 December 2010 - 11:55

Japc:

Ook vanuit Spijkenisse alvast fijne dagen toegewenst. Net de sneeuw geruimd en nu aan de warme choco. Was vanacht weer 20 cm naar beneden gekomen. Groetjes en tot de volgende chat, Anouk zal wel eerste zijn, judith anouk peter en caat.

• 19 December 2010 - 17:41

Edwin En Co:

Vanuit een wit Bleiswijk ook de allerbeste wensen.

• 20 December 2010 - 08:24

Ad En Cora Theuns:

Beste Roel en Jacqueline,

Hele fijne feestdagen en een fantastisch en gezond (vaar)jaar toegewenst door de bemanning van Jachthaven Strijensas

• 21 December 2010 - 09:35

Ron:

He jullie;-)

Hele goede dagen en fijne jaarwisseling toegewenst......en leuke verjaardag natuurlijk volgende week.