de reis gaat verder... - Reisverslag uit Mindelo, Kaap Verdië van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu de reis gaat verder... - Reisverslag uit Mindelo, Kaap Verdië van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

de reis gaat verder...

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

20 Maart 2014 | Kaap Verdië, Mindelo

Er is veel gebeurd de laatste drie maanden. Op het moment dat ik dit schrijf is Jacqueline weer in het zonnige Mindelo op de Kaapverdischr Eilanden en vlieg ik a.s. maandag naar haar toe. Op de een of andere manier wil ik jullie laten weten wat er in de tussentijd allemaal gebeurd is (en dat is veel) en hoe het verder gaat. Ik weet nog niet of ik dat op deze (reis)blog doe of anderszins maar ik hou jullie daarvan op de hoogte.
Tot binnenkort!
Roel.

  • 20 Maart 2014 - 22:53

    Jelta En Karel :

    Fijn weer een teken van leven van jullie te ontvangen. Vroegen ons inderdaad al geruime tijd af hoe het jullie vergaat....

  • 21 Maart 2014 - 08:17

    Inga:

    Doe haar zeker de groetjes en hopelijk gaat alles naar wens

  • 21 Maart 2014 - 10:31

    Hennie Elings:

    Alvast een goede reis ! groetjes uit Slijk-Ewijk

  • 21 Maart 2014 - 10:31

    Hennie Elings:

    Alvast een goede reis ! groetjes uit Slijk-Ewijk

  • 21 Maart 2014 - 13:11

    Ron:

    Hey,
    Was fijn om je gisteravond weer te zien en horen!!
    Wens je een goede trip terug maandag vroeg en een hele goede hereniging met Jacqueline!! Alles goeds en take care!

  • 25 Maart 2014 - 08:25

    Ad En Cora Theuns:

    Wij hopen dat alles er weer een beetje zonniger uit ziet voor jullie !

    Alle goeds gewenst,

    Ad en Cora

  • 10 April 2014 - 17:38

    Japc:

    zat mijn nieuwe pc in te richten en kom ik deze blog tegen. Helaas niets af kunnen spreken tijdens jullie verblijf in Holland. Oa mijn fout, maar hoor je nog wel eens. Vandaag afscheid moeten nemen van Jan "Birdy" Vogel, hij heeft de strijd ook niet kunnen winnen. Ik hoop dat het jullie goed gaat en dat we jullie via dit medium nog eens horen, JudithAnoukPeterCaat

  • 14 April 2014 - 20:04

    Henriette:

    Goed aangekomen? Er zal zeker wel veel gebeurd zijn.
    Geniet van elkaar en de warmte om jullie heen.

  • 19 Mei 2014 - 20:10

    Alex:

    Veel sterkte en hoor graag van jullie, want ben geschrokken wat ik zoal op de blog lees

  • 29 Mei 2014 - 14:16

    Jose:

    Hi Joel,

    Nice to read you, kisses to jaqueline.


    Jose

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kaap Verdië, Mindelo

Mijn eerste reis

Waarheen? Hoe lang? We weten het niet.

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2021

Avondklok?

31 December 2020

2020

07 December 2020

Zou het...?

23 December 2016

japc

22 December 2016

2017
Roel en Jacqueline

alsmaar op reis...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1464
Totaal aantal bezoekers 409331

Voorgaande reizen:

31 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: