Menorca - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu Menorca - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

Menorca

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

07 Februari 2007 | Spanje, Madrid

Gisteren zijn we van Mallorca naar Menorca overgestoken, we liggen in de haven van Ciutadella in een diepe Cala (een insnijding in het land). Er wordt een harde westenwind verwacht (42 knopen) dus die laten we wel even passeren. Helaas staat die wind recht naar binnen de cala in, dus dat zal wel hobbelen worden. Je gaat het horen....
Roel en Jacqueline
sy Horizon

• 07 Februari 2007 - 17:55

Hans Bot (TOD):

"Hij klede zich in vreemde gewaden en dwaalde doelloos rond" Exodus, Bijbel.
    Ik dacht eerst dat dit politieagenten waren, maar jij (jullie)komen aardig dichtbij. Als ik de foto's zie dan denk ik wel dat jullie het naar je zin hebben. Ik ben dit jaar 3 keer (del Sol, Monaco en Rhodos) bij de Middellandse zee. Mocht ik in de buurt zijn dan kom ik zeker langs. Vaarse
    Hans

• 11 Februari 2007 - 20:32

Japc:

westenwind is hier ook geweest net als de meeste andere. het weer geeft dan weer regen, sneeuw en allerlei andere elende. Zit even in zutphen en daar overheerst de kou en de onregelmaat. Bij jullie niets anders dan genieten zo te zien. Handig trouwens dat google earth, met een beetje richtingsgevoel zien we zo de mooiste plekjes en de door jullie aangelopen spots, groetjes en we genieten van het internet verhalenboek, judith anouk caat en peter