hoe zit dat nou eigenlijk? - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu hoe zit dat nou eigenlijk? - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

hoe zit dat nou eigenlijk?

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

12 November 2009 | Griekenland, Athene

Vandaag kreeg ik mijn post uit Nederland. Die is precies twee weken onderweg geweest om de tweeduizend kilometer (hemelsbreed) af te leggen, dat is ongeveer 143 km per dag. Zouden ze nog postkoetsen gebruiken?

We zijn in de laatste vier jaar drie keer bestolen. Eerst is s'-nachts in Kiparissia onze satellietschotel van de kade gejat, later is Jacqueline in Rhodos van haar gouden ketting beroofd en vorige week is hier 's-nachts in Argostoli onze fiets van de kade gejat. Dat is verdomme drie keer Griekenland terwijl we toch heel wat landen bezocht hebben. Toeval?

Het weer wordt hier grimmig! Nog maar een graad of twintig overdag, we moeten s'avonds een trui aan!

Je ziet wel, we hebben een hard leven, om van dat onafgebroken geknuffel met onze snelgroeiende pups nog maar te zwijgen...

Oh ja, en ik ''zit op Hyves''. Http://guzzi853.hyves.nl

Doeiiiiii

• 12 November 2009 - 18:10

Ron:

Tsja, criminaliteit van altijd en overal.....maar kennelijk net iets meer in Griekenland!
    Verder komen jullie de tijd nog steeds goed door, weliswaar 's avonds met trui maar da's hier niet anders!
    Al winterplannen?
    Succes en knuffelze met pups..en met elkaar;-)