Costa Brava - Reisverslag uit Premià de Mar, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu Costa Brava - Reisverslag uit Premià de Mar, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

Costa Brava

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

21 Januari 2011 | Spanje, Premià de Mar

Voor diegenen die van plan zijn binnenkort naar de Costa Brava op vakantie te gaan (Edwin?) en zich afvragen hoe het strand er NU uitziet heb ik dit fotootje gemaakt. Perfect dus, en genoeg ruimte voor je hondje!

Roel en Jacqueline.

• 22 Januari 2011 - 12:04

Edwin En Co:

Ha ha, dat ziet er groot genoeg uit om 2 jonge jongens uit te laten. En dat hebben ze na zo'n winter ook wel nodig. Nog even wachten tot eind april, dan zal het zonnetje ook weer beter zijn best doen. Groetjes uit het koude natte Nederland

• 23 Januari 2011 - 09:34

Ron:

He jullie;-)

Ziet er schoon, fris, opgeruimd en rustig uit.......en vd zomer precies het tegenovergestelde denk ik.
    Mijn zomerplan is niet die kant op overigens maar er staat nog niets vast. Alpen en Dolomieten op de GS blijven nog wel erg trekken......!
    Heb nog even om er over na te denken.
    Genieten jullie verder door daar.....doe ik dat hier ook:-)
    Take care!

• 27 Januari 2011 - 10:16

Japc:

ziet er goed uit, kan zo in een reclame folder. even iets anders, kreeg 27/01 een mailtje via msn en dacht he leuk. het was aan een heleboel mensen en ik direct openen... was wat jammer had gelijk ee waarschuwing voor een virus. Misschien moet je even kijken of er iets mis is met de computer. Het was een mailtje met de tekst farmacy, link kon niet gevonden worden maar de virus scanner werd gelijk actief. misschien hebben meerdere van jullie contacten dit ook gehad. verder veel plezier van het weer, hier gaat het weer vriezen, groetjes japc