wat een hoop feest! - Reisverslag uit Las Palmas de Gran Canaria, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu wat een hoop feest! - Reisverslag uit Las Palmas de Gran Canaria, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

wat een hoop feest!

Door: Roel en Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

28 December 2011 | Spanje, Las Palmas de Gran Canaria

.er.is.er.een.jarig.Hoera...hoera.
jawel, vandaag 61 geworden op de Horizon. De AOW komt in zicht!!!

• 28 December 2011 - 18:34

Japc:

lang zal die leven lang zal die....... van harte Roel. Als je met 61 al aan de aow gaat denken heb je nog even te gaan. Hoop dat jullie goede feestdagen gehad hebben en nu een mooie verjaardag. Er was deze maand ook nog zo iets als zoveel jaar getrouwd als ik mij niet vergis. Hoop feest dus, maar goed ook. Nieuwjaar in het zicht dus alvast de aller beste wensen voor 2012 en zeker een gezond 2012. Hier in voorbereiding voor de oud en nieuw. Vrienden op bezoek en die willen natuurlijk allemaal mee eten. Zijn we gewend natuurlijk. Op het moment lekker 2 weken vrij omdat er teveel uren waren gemaakt. FF lekker genieten. Voor het nieuwe geboorte jaar heel veel plezier en zeil genoegen toegewenst en neem er een op ons met de jaarwisseling, judith, anouk, peter en caat x x x

• 28 December 2011 - 20:42

Marc En Inga:

Gelukkige Verjaardag
    en een Gelukkig en gezond 2012
    Wij stoppen met zeillen en vieren nu onze laatste feesten voor dit jaar in Barcelona,dus moest er een Nederlander een Van De Stadt, pionier 10 voor een prijsje willen kopen,laat het ons weten.Heel veel groetjes en XXX

• 28 December 2011 - 21:10

Ron:

Van harte gelukgewenst!!!
    Nog ff bijten en dan de AOW binnen.....

Take care!

• 30 December 2011 - 05:30

Edwin En Co:

Van harte gefeliciteerd! En schiet maar op met die AOW, want anders is er niets meer van over. Ik ga vandaag nog 1 dag werken en dan .... vakantie. Maandag as vertrekken we voor een weekje naar Lanzarote. Eens kijken hoe het weer bij jullie in de buurt is.