Nieuwe bemanning aangemonsterd - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu Nieuwe bemanning aangemonsterd - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

Nieuwe bemanning aangemonsterd

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

29 September 2009 | Griekenland, Athene

Rhodos, mdzomer 2009.
Jacqueline is jarig, hoera!
Raki gaat stappen met haar duitse herdervriend van het engelse zeiljacht ''Jumpers''.
We kunnen roepen wat we willen maar het is ''Funtime'' en ze heeft haar eigen willetje.
Als ze terugkomt is ze weer ''gehoorzaam''.

Cephalonia, nazomer 2009.
Raki slaapt veel en lijkt wat lusteloos. De dierenarts zegt dat ze niet ziek is, wel zwanger, trouwens.
Gisteren heeft ze acht (8!) gitzwarte pups geworpen, allemaal in blakende welstand.
Ze is een goede moeder en we genieten volop. Het is wel een beetje druk op ons kleine bootje maar ach,
de ark van Noach was vast niet veel groter...

wordt vervolgd....

• 29 September 2009 - 09:31

Roland:

Supergaaf!

• 29 September 2009 - 09:42

Ad&Andrea:

He daar op die dierenboot!
    Al een tijdje weer niks van ons laten horen/zien sorry daarvoor maar waren gewoon erg druk. Leuk al die puppy's aan boord al zijn we wel benieuwd hoe jullie dat gaan oplossen als ze strak allemaal op verkenning gaan over jullie "ark". Hier alles helaas al weer een tijdje in het ritme van werk school en sociale verplichtingen. We klagen niet maar vonden die 4 weken zon, zee en niks moeten eigenlijk toch leuker! Veel plezier met de beestenboel en we blijven jullie volgen. Gr Ad,Andrea & Kids.

• 29 September 2009 - 09:46

Andrea:

2x gefeliciteerd!

Dat was t verwachten natuurlijk als je met een adonis op stap gaat. Ik ben benieuwd hoe de pups eruit gaan zien als ze wat groter zijn!

Groetjes Andrea

• 29 September 2009 - 16:48

René En Anita:

Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd! wat een gezelligheid aan boord zeg! Toch weer een beetje opa en oma geworden! En....heeft jullie aankomende schoonzoon zich al netjes voorgesteld? Zijn intenties duidelijk gemaakt? Hier met ons gaat alles goed. Ook wij zijn wederom in het altijd terugkerende patroon van school, werk ect terechtgekomen, zoals zovelen! We houden jullie (zoals altijd) in de gaten en zijn benieuwd hoe het de aankomende weken/maanden zal vergaan met de "verstekelingen". Groetjes van René, Anita en de kids.

• 29 September 2009 - 18:02

Ron:

Zo dan....de crew stevig uitgebreid!
    Proficiat.
    Zou me geen raad weten maar met jullie praktische instelling moet dat geen punt zijn;-)
    Veel sterkte, veel succes en alle goeds!!
    Hier alles okay by the way;-)

• 29 September 2009 - 18:31

Edwin & Co:

Ja duitsers, dan weet je het wel.
    Als ze maar geen kuilen in het ruim gaan graven, anders krijgen jullie natte voeten.
    Veel plezier ermee, ik ben blij dat wij maar twee puppies hebben!!