vandaag... - Reisverslag uit Gran Tarajal, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu vandaag... - Reisverslag uit Gran Tarajal, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

vandaag...

Door: Roel en Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

24 Oktober 2011 | Spanje, Gran Tarajal

Natuurlijk houden we elke dag het weer in de gaten en het is nu echt slecht aan de Portugese en Spaanse kust, ook bij de ingang van de Straat van Gibraltar en Noord Marokko spookt het met windsnelheden tot 110 kilometer per uur. Wij liggen gelukkig alweer dik 1100 kilometer verder naar het zuiden en dus ver van de depressies verwijderd.

Vandaag hebben we een grote wandeling gemaakt met de honden naar Las Playitas. Het landschap is erg kaal maar er is veel ruimte (foto). Soms lijkt het alsof je de hele wereld voor jezelf hebt, totdat er plotseling weer bulderende motoren om de hoek komen en je het gevoel krijgt toch weer te zijn opgemerkt (foto).

Straks maar weer eens de barbecue aansteken, vandaag staan er gekruide worstjes, tonijnsalade, maiskolven en stokbrood op het menu. Op tijd van een maal genieten is hier nou eenmaal belangrijker dan op tijd je werk af hebben en we passen ons gewoon aan.

Groetjes,

Roel en Jacqueline.

• 24 Oktober 2011 - 19:27

Ron:

He jullie!!
    Wat een gave foto's......Erg mooi.
    En inderdaad niet druk maken over werk dat af moet.......deadlines, ict, re-organisatie, jaargesprekken, begroting, maraps..............en wel wat er op de bbq gaat.
    Klinkt als de juiste balans....;-)!
    Tace care!!

• 24 Oktober 2011 - 20:04

Japc:

helemaal geweldig, wat een vieuw. Hier aan de gang met de badkamer van je vader, tussen een woninginbrakenteam door. nieuwe ned. politie staat aan de wieg van bevallen en maar afvragen wat je kansen zijn. Vrouw die aan de grond zit en alles gaat gewooon maar door. He gezellig Roel en jAQ STUREN EEN NIEUW BERICHT. goe om te zien dat het met jullie helemaal top gaat. Nieuwe aanmeldingen van dees en genen die op de koffie willen komen op de plaatsen die jullie aan doen. Heb niemand meer in de aanbieding die een ketel 1 aan kunnen bieden in een nieuwe haven. Hebben nog plannen voor een huwelijksreis, maar even afwachten hoe het met de gezondheid gaat. Veel plezier daar en hopen jullie nog snel een keer on-line te zien om ff te chatten, japc-spijkcity

• 24 Oktober 2011 - 21:15

Inga:

Mooi lijkt het me wel,en eerlijk gezegd het was vandaag prachtig weer in Antwerpen het is ook zo'n 1000km van Spanje gelegen, hihihi

• 25 Oktober 2011 - 21:15

Edwin En Co:

Hmmmmmm, sterkte met de aanpassingen. De bbq gaat hier niet meer aan, maar een lekkere runderstoof gaat er ook wel in.