Barceloooooo....naaaa! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu Barceloooooo....naaaa! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

Barceloooooo....naaaa!

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

04 December 2010 | Spanje, Madrid

We liggen alweer meer dan een week in Ciutadella op Menorca en het bevalt ons uitstekend.De Balearen zijn een goede plek om buiten het toeristenseizoen te bezoeken. Dat vonden we vier jaar geleden ook. Het is wel even wennen aan het klimaat hier na Marmaris, Alanya en Cephalonia (de vorige drie winters). De dagen vliegen om. We (nou ja, Jacqueline) lopen veel met de honden langs de prachtige kust, we koken ons dagelijkse potje en we volgen een beetje het wereldnieuws. We gaan zondagmorgen vertrekken en hopen maandag in Premia de Mar aan te komen, iets ten noorden van Barcelona. We proberen daar een paar oude bekenden opnieuw te ontmoeten. Als het lukt gaan we zelfs onze Griekse schaakster Vera weer zien, ze speelt een schaaktoernooi in Spanje en kijkt uit naar een nieuwe ontmoeting met ons. We hebben een tijdje met de gedachte gespeeld om een paar dagen naar Nederland te komen maar we zien daar van af...
Vraagje: is het vernielen van de "duurzame" nieuwe zeilboot van Wubbo Ockels bij jullie ook nieuws? Wij moeten wel een beetje lachen om het idee dat een 25-meter zeiljacht van 3,5 miljoen euro met 13 ton batterijen aan boord een "duurzaamheids project" genoemd wordt. "Duur" is het in ieder geval wel! Misschien gaan we hem nog eens tegenkomen...
We hopen dat jullie daar gezellige Sint,Kerst en andere feestdagen hebben, wij genieten ondertussen van onze reis.
Roel en Jacqueline.

• 04 December 2010 - 08:49

Ron:

He jullie daar!!!
    De boot van Wubbo is hier ook nieuws......dus wat dat betreft zitten we op zelfde nivo;-)
    En jullie schaakster zien we graag weer op de foto's........naast pionnen en torens een mooie dame!!
    Hier heeft de winter officieel toegeslagen en leven we in een witte wereld, incl weeralarm en al. Bijf ook daarom lekker waar jullie zitten
    Feestdagen in vooruitzicht..mwah....nooit echt mijn "ding"...wel aftellen naar verjaardag van Roel!!
    Veel succes met jullie verplaatsing en goede aankomst gewenst in Premia.....keep in touch!!
    Take care!