Amersfoort...koud! - Reisverslag uit Mindelo, Kaap Verdië van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu Amersfoort...koud! - Reisverslag uit Mindelo, Kaap Verdië van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

Amersfoort...koud!

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

23 December 2013 | Kaap Verdië, Mindelo

We hebben enige tijd niets meer geschreven maar we vermaakten ons prima op de Kaapverdische Eilanden totdat: Jacquelines kwaal plotseling in a!lle hevigheid toesloeg! Ze is na enkele noodzakelijke behandelingen in Mindelo met de grootste spoed teruggevlogen naar Nederland waar ze zich gemeld heeft in het Albert Schweitzer Ziekenhuis te Dordt. Daar heeft ze inmiddels de nodige kuren gekregen en een operatie ondergaan. Ik ben een week later haar achterna gevlogen. We wonen nu tijdelijk in een flat in Amersfoort om de noodzakelijke medische verrichtingen af te wachten. We weten op dit moment niet hoe het verder zal gaan maar we doen er alles aan om, zodra dat weer gaat, op reis te gaan. We danken iedereen voor de enorme inzet om ons overhaaste verblijf in NL mogelijk te maken...

Roel.

• 23 December 2013 - 20:10

Inga:

wens jullie veel sterkte en toch een betere gezondheid voor volgend jaar zodat jullie weer kunnen vertrekken
    Marc en inga

• 23 December 2013 - 20:44

Japc:

heftige berichten........ hoe is het nu, zijn jullie nog in NL en mogen we contsct op nemen, grz japc 0643909686 xxx

• 24 December 2013 - 12:40

Ingrid & John:

Wat een naar bericht over de gezondheid van Jacqueline. We hopen dat alles weer ten goede keert. Veel sterkte en beterschap toegewensd. Maak er deze dagen het beste van.
    Liefs en groeten,
    Ingrid & John

• 24 December 2013 - 15:31

Henriette:

Was al begonnen met me zorgen maken, zo`n lange periode zonder bericht. Beterschap, en ik hoop met de anderen mee dat jullie snel weer op reis kunnen gaan. Ik zal er een kaars voor branden vanavond.
    Groetjes aan Roland en zijn gezin.

• 25 December 2013 - 15:12

Christina & Willi (SY Panta Rei):

Hallo Ihr Beiden,
    wir drücken euch die Daumen dass alles wieder OK wird. Sind z. Z. auch in Deutschland. Melden uns per Mail.
    Willi