onderrrrrr....weg - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu onderrrrrr....weg - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

onderrrrrr....weg

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

25 November 2010 | Spanje, Madrid

Gisteren zijn we van Fornells naar Ciutadela gezeild, een stukje van maar 24 mijl langs de noordkust van Menorca. We hadden een krachtige wind uit NNE en gewoon een ruwe zee. Toch zijn we blij dat we uit Fornells weg zijn. Er wordt een harde N-wind verwacht en dan is Fornells niet pluis, misschien wel gevaarlijk! Vanmorgen kregen we per email een uitnodiging van spaanse vrienden om (gratis) in Barcelona te komen liggen. Er is zelfs een flatje voor ons beschikbaar maar we blijven liever op de boot... De wind is vanaf morgenavond gunstig om de 120 mijl naar Barca te zeilen dus we denken er even over na. Ciutadela is erg leuk en Barca is wel een beetje meer naar het Noorden dan we van plan waren. Jacqueline heeft een koudje in haar hoofd te pakken en het was hier vannacht maar 6 graden. Maar het is wel aantrekkelijk om Barcelone uitgebreid te kunnen bekijken. Je hoort wel weer wat we uiteindelijk besluiten....
Roel en Jacqueline.

• 25 November 2010 - 16:36

Ron:

He jullie daar;-)
    Luxe-problemen dus...........Het lijkt me allebei wel aantrekkelijk, wetende dat ik er toch niet terecht ga komen met/zonder boot. En dat is het dan voor mij het voordeel dat ik dit dilemma niet heb.
    Benieuwd wat jullie gaan besluiten trouwens. Hier net thuisgekomen van 3-daagse in het Zeeuwsche Haamstede in het kader van de studie. Ook boeiend en ook zee, zij het erg regenachtig.
    Nu ff relaxed aan in eigen omgeving, ook fijn.
    Take care!!