onderweg... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu onderweg... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

onderweg...

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

08 Augustus 2009 | Griekenland, Athene

Nadat we uit Marmaris zijn vertrokken zijn we naar Rhodos gegaan waar we een nieuwe ankerlier hebben gemonteerd. Daarna overgestoken naar Sym, waar we hebben ingeklaard in Europe! Het was weer als vanouds in Griekenland, we werden om de haverklap weggestuurd om allerlei redenen: ferryboat coming, construction, whatever! Van Symi zijn we naar Tilos gezeild, waar we nu liggen. We willen nog even langs Katacolon waar Yannis twee jaar geleden onze schroefas gerepareerd heeft, daarna naar Sicilie. Bedankt voor al jullie reacties, Maaike, Stormers, Ron etc. etc. We houden jullie op de hoogte...
Roel en Jacqueline.

• 08 Augustus 2009 - 13:48

Ron:

Welkom terug in Europa.
    Weet niet wat beter is maar in elk geval iets meer binnen "handbereik";-)
    Hier alles redelijk rustig in vakantietijd. Prachtig weer.....veel buiten, te weinig op de motor en te veel aan het werk. Slechte balans.
    Maar niet te veel bonje met die Grieken en pas op elkaar
    Take care!

• 08 Augustus 2009 - 14:31

René En Anita :

Al een tijd niet gereageerd op jullie "postings", maar wel alles blijven volgen natuurlijk. Goed om te lezen dat alles goed gaat met jullie. Ook hier gaat alles zn gangetje, kids groeien de pan uit, werk gaat gewoon door en tegen alle verwachting in de staatsloterij nog steeds niet gewonnen......Nou, blijf vooral lekker "on the move" en entertain ons met jullie mooie reisverslagen. We blijven jullie volgen, om het maar eens gevat te zeggen! Groetjes van ons allemaal.