Weer in het water - Reisverslag uit Monastir, Tunesië van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu Weer in het water - Reisverslag uit Monastir, Tunesië van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

Weer in het water

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

25 Augustus 2010 | Tunesië, Monastir

Lekker met een glas sherry in de kuip zitten, genietend van de ondergaande zon bij een wit strand met wuivende palmen terwijl de barbecue brandt, zo moet het. Op de foto zie je dat het ook anders kan. Maar na twee maanden zit de klus erop en liggen we weer in het water. We slapen weer op de boot omdat de verf aardig droog is. Onze geimproviseerde slaapkamer op het land zie je op het andere fotootje. De boot is nu helemaal groen, het dek beige. En wij zijn moe, het is Ramadan dus die sherry wordt toch niks.Het is hier nog steeds erg warm, tegen de veertig graden en onze laatste regenbui was in februari. Je hoort snel weer van ons.
Roel en Jacqueline.

• 25 Augustus 2010 - 20:03

Ron:

He jullie, Ik kijk mijn ogen uit. Boot ziet er top uit........Slaapkamer ook, voldoende zuurstof zo te zien.
    Roel zelf ook vrijwel onherkenbaar maar zie nog wel wat bekende trekjes.
    Wel dagelijkse douche mag ik aannemen?
    What's next?
    Take care!

• 26 Augustus 2010 - 16:29

Karel+ Jelta Grollé:

Oeps, wat hebben jullie hard gewerkt: Petje af! Zo te zien heeft vooral Roel door al die zweetdruppeltjes wat kilo's verloren!? Jacq was sowieso al aardig aan de slanke kant. Gaat helemaal goed komen, toch? Na gedane arbeid is het zoet rusten - enne met een borrel in de hand is dat rusten soms best prettig. Zeker nu de boot er zó prachtig uit ziet!

• 26 Augustus 2010 - 17:55

Edwin En Co:

Dat zelfs pensionado's al af moeten zien. De arm van onze regering reikt ver. Hoe moet dit nu verder. Geniet in ieder geval maar van het resultaat, want dat mag er zeker zijn.

• 27 Augustus 2010 - 07:42

R&N&N:

Ach, gisteren stond er bij ons meer dan 30 centimeter regenwater in de tuin en leek het gazon meer op een rijst-padi!

Dan toch liever 40 graden.

• 20 September 2010 - 14:12

Mário Braga:

hello,
    the boat is nice!
    happy to see you are fine.

regards
    Mario Braga