Sneeuwpret... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu Sneeuwpret... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

Sneeuwpret...

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

20 December 2009 | Griekenland, Athene

We luisteren natuurlijk elke dag naar het nieuws op de Wereldomroep en we krijgen de indruk dat jullie allemaal volledig ingesneeuwd zijn. Hier is het ook wat kouder;
's morgens aan boord 15 graden en
's middags 18 tot 20. n de avond kunnen we het met de turkse gaslamp nog lekker op temperatuur houden zodat we de kachel nog niet nodig hebben.
Gisteren hebben we een nieuw tehuis gevonden voor Ouzo, de laatste pup. Vandaag bleef Raki tijdens een wandeling snuffelen bij een geparkeerde auto en we zagen Ouzo in diepe slaap op een voorstoel liggen...
James blijft aan boord, we lachen ons de hele dag een deuk om hem. Als hij eten ruikt is het net of tie met een katapult naar zijn voerbak wordt afgeschoten. Hij gaat vooruit want hij is al een paar dagen niet in het water gevallen!
Gisteren hebben we onze 36ste trouwdag gevierd, MET kadootjes! Ik kreeg 5 paar sokken en Jacqueline een hulstplantje. Het mes snijdt aan twee kanten: mijn oude dienstsokken kunnen eindelijk de vulnisbak in en we hebben Kerstsfeer aan boord.
Nu nog even wachten op de zuurkool en rookworsten die vanuit NL per post onderweg zijn (Xandra!) en onze winter kan niet meer stuk!

Roel en Jacqueline.

• 21 December 2009 - 15:08

Roland:

We zijn inderdaad behoorlijk ondergesneeuwd, ongeveer 30 cm! Toen Nina vergeten was 's-nachts het dak van het konijnenhok dicht te klappen, hadden we 's-ochtends een mooi wit konijntje (bewoog nog wel hoor).