Weersverwachting... - Reisverslag uit Carloforte, Italië van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu Weersverwachting... - Reisverslag uit Carloforte, Italië van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

Weersverwachting...

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

08 Oktober 2010 | Italië, Carloforte

We liggen alweer een paar dagen in Carloforte op het eiland San Pietro aan de Zuidwestkant van Sardinie. Tot onze vreugde was de weersverwachting voor vijf dagen Oostenwind, kracht 4 tot 5, ideaal om de tweehonderd mijl naar Menorca te zeilen. Wij dus onderweg...geen wind! En we gaan echt niet twee dagen op de motor varen dus, terug naar San Pietro en een plekje voor de nacht gevonden in Calasetta.De windverwachting bleef prima dus de volgende morgen weer onderweg....geen wind! Terug naar Carloforte en daar liggen we nu dus weer. Vanavond bij franse buren een borreluurtje gehad, gin-tonic met hapjes. Niet erg Frans maar niks mis mee zo 's-avonds buiten in je t-shirt. Morgen bij ons aan boord de "return"...
En weer wachten op de volgende Oostenwind, we komen er wel.

• 09 Oktober 2010 - 09:30

Ron:

He jullie daar!!
    Wachten op wind(Wow);-)
    Nooit geweten dat die kreet daar voor stond.
    Zoals jullie weten hier een hele rare week achter de rug op de afdeling. Ingrijpend, tragisch en ongrijpbaar.

Jullie doen het goed met gin-tonic(mijn favo in het zonnetje) en hapjes.
    En wat zeker is.....jullie komen er wel.....Maar volgens mij zijn jullie er al;-)
    Take care!