Druk, druk... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu Druk, druk... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Roel en Jacqueline - WaarBenJij.nu

Druk, druk...

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel en Jacqueline

16 Oktober 2009 | Griekenland, Athene

Tjeetje, wat hebben wij het druk met acht opgroeiende pups aan boord. Fles geven, uitlaten, schoonmaken, voer voor Raki verzorgen, boodschappen doen, koken, afwassen..pffff. Maar we hebben ook erg veel plezier met die gassies, ze beginnen wat door de boot te dollen (ook vannacht) en plassen al keurig op een krant. Er hebben zich zelfs al enige mensen voor de pups gemeld maar we weten niet of we ze nog wel kwijt willen, haha...

Vanmorgen een krant (pardon, een Telegraaf) gekocht. Wat een gedoe he, met die banken! Wel veel bekende namen die opduiken. Geweldig dat die mensen overal zoveel verstand van hebben! Het ene moment ben je nog Minister van Defensie en het volgende weer topfiguur bij een bank.Dat zou ik allemaal niet kunnen!

En geweldig hoor, die AOW-regeling! Ga ik over 6 jaar al met pensioen, als er tussentijds geen nieuwe wijzigingen komen. Moet maar eens na gaan denken over een hobbie of zo...

Verder gaat alles gewoon zijn gangetje, het weer wordt wat wisselvalliger en de toeristen zijn weer naar huis. Wij kijgen wat meer contact met de locals en tot nog toe liggen we nog steeds gratis.
We hebben water, draaien af en toe stroom met ons generatortje en steken s'avonds de gaslamp aan, die stookt gelijk de hele boot warm.

Nou, jullie zijn weer op de hoogte.
Groetjes en heel veel liefs toegewenst vanuit Argostoli,

Roel en Jacqueline.

• 17 Oktober 2009 - 10:20

Ron:

He jullie twee!!

Zelfs jullie ontgaat het niet waar het hele land hier van in rep en roer is....! Heb gelukkig niets bij Icesave..en ook niet bij DSB uit staan..heb sowieso weinig uitstaan;-)
    En jullie behoorlijk busy met pups en Raki, klinkt bijna als een dagtaak!
    Begint hier ook behoorlijk herfst te worden alleen bij jullie stuk milder, schat ik zo in!
    Verder gewoon alles zijn gang, as usual dus. Met hier en daar leuke uitjes alhoewel het motor-seizoen toch ook wel langzaam afloopt...!
    Pas goed op met de gaslampen en pas goed op elkaar.
    Take care!